Czy opłaca się wynająć namiot na event biznesowy?
Data publikacji 20 września 2022Organizacja eventu w plenerze to nie lada zadanie. Pod uwagę trzeba wziąć wiele rzeczy, jak chociażby wciąż zmieniającą się pogodę. Trzeba być przygotowanym na to, że aura może zmienić się z godziny na godzinę. Jak to się mówi – czasem słońce, czasem deszcz. Warto pomyśleć o tym, aby wykorzystać namioty handlowe. Nie, nie trzeba ich od razu kupować, ale z powodzeniem można postawić na wynajem namiotów – co wyjdzie także z korzyścią, jeżeli chodzi o nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.
Organizacja specjalnego eventu
Namioty handlowe przydają się podczas najróżniejszej okazji. Czy będzie to rodzinny piknik dla mieszkańców wybranego osiedla, impreza charytatywna wspierająca szczytny cel, czy też spotkanie dla pracowników, którzy z niecierpliwością oczekują corocznego spotkania integracyjnego – zadaszenie na świeżym powietrzu przydać się może zawsze. Firma Vitabri wspiera tego typu sytuacje, oferując wynajem namiotów w bardzo atrakcyjnych cenach. Tym bardziej należy skorzystać z sytuacji, dzięki czemu okaże się, że całe spotkanie w plenerze okaże się wielkim sukcesem.
Zalety wynajmu namiotów handlowych
Ktoś powie, że wynajem namiotów handlowych ciągnie ze sobą dodatkowe koszta. Warto jednak spojrzeć na zalety tego rozwiązania, aby zdać sobie sprawę z tego, że można na tym sporo skorzystać (dzięki czemu natrętna myśl o wydanych pieniądzach zejdzie na dalszy plan):
- odosobnione miejsce – namioty handlowe mogą stać się odosobnionym miejscem dla obsługi całego spotkania. Może to również być palarnia dla gości, którzy ucieszą się z tego, że i ich potrzeby również zostały uwzględnione.
- ochrona dla każdego – wynajem namiotów sprawi, że nie trzeba będzie przejmować się warunkami atmosferycznymi. Nawet, jeżeli te będą niekorzystne. Zapewnią one ochronę nie tylko człowiekowi, ale także stołom, gdzie znaleźć może się jedzenie, jak również materiały reklamowe, sprzęt elektroniczny, itd.
- reklama dźwignią handlu – namioty handlowe mogą posiadać specjalnie nadrukowaną reklamę. Jest to o tyle ważne, że ułatwia rozpoznanie danej firmy. W szczególności, że w wielu eventach udział bierze wiele firm. Przynajmniej nie będzie problemu z jej identyfikacją.
- mobilne punkty handlowe – świąteczne jarmarki, wiosenne spotkania pod chmurką, itd. Wynajem namiotów handlowych pomoże w udziale w takich spotkaniach. Tym bardziej, że w wielu przypadkach to firma wynajmująca dostarcza wszystko we wskazane miejsce.
- punkt informacyjny – organizacja spotkania, które pomaga zapoznać się z danym miejscem innym osobom, np. potencjalnym pracownikom, którzy chętnie nawiązaliby w przyszłości współpracę? Świetna okazja. Namiot handlowy może stać się miejscem, gdzie urządzi się punkt informacyjny. Należy jednak pamiętać o tym, aby został on prawidłowo oznaczony.
O czym nie można zapomnieć?
Skoro już o tej pogodzie była mowa, to warto jednak kontynuować ten wątek. Dlaczego? Po to, aby być pewnym tego, że szalejący wiatr za oknem nie będzie w stanie porwać całej konstrukcji, stanowiąc zagrożenie dla życia i zdrowia człowieka. Decydując się na wynajem takiego namiotu, należy poważnie przemyśleć to, w jakim miesiącu będzie odbywało się spotkanie. Do wyboru są namioty, jakie są w stanie poradzić sobie z różnymi warunkami atmosferycznymi.